Twój partner w sieci Predator Studio

Pozycjonowanie stron internetowych

Dzięki nam Twoja strona znajdzie się na szczycie wyników wyszukiwania. Optymalizacja pod względem wyszukiwarki to zadanie, które wymaga ciągłego zainteresowania oraz śledzenia konkurencji.

Dowiedz się więcejKontakt

Nasz plan działania

Jak to robimy

Pozycjonowanie zaczynamy od podstawowych optymalizacji Twojej strony internetowej.

SprawdzenieZabezpieczeń
Optymalizacjazdjęć
Optymalizacjaplików CSS i JS
ZredagowanieTreści
DopasowanieMeta tagów
Monitorowaniepostępu

Zapłacisz wyłącznie za dobry wynik

Możemy zajmować się pozycjonowaniem Twojej strony cyklicznie, a kwota będzie naliczana za miejsce, które osiągnęła w wynikach wyszukiwania. Nie zapłacisz nic jeśli nie uda Nam się osiągnąć pozycji na 1 stronie wyszukiwania pod danym hasłem. Dokładka kwota jest znana po ustaleniach słów kluczowych.

Jeśli interesuje Cię wyłącznie płatność jednorazowa,  to możemy przeprowadzić audyt SEO Twojej strony oraz dostosować ją do wyniku. Otrzymasz cały audyt w formie raportu oraz dokumentację wprowadzonych zmian. 

Przydatne informacje

Nie ma dla Nas znaczenia czy Twoja strona jest stworzona ręcznie, poprzez kreator stron lub w systemie typu WordPress. Pozycjonowanie opiera się głównie na zasadach, które są wspólne dla wszystkich stron, takich jak:

  •  Szybkość ładowania zasobów (w tym rozmiar plików graficznych, arkuszy stylów oraz plików skryptowych).
  • Zabezpieczenia strony - SSH oraz Content Security Policy.
  • Brak przesunięć układu podczas ładowania się strony.
  • Poprawnie zastosowanie meta tagów oraz atrybutów dostępności na elementach.
  • Dostosowanie treści pod słowa kluczowe.

To głównie zależy od doboru słów kluczowych. Podczas gdy pozycjonowanie usługi lub produktu lokalnie, na jakieś miasto lub okolice nie powinno być problemem, tak globalne pozycjonowanie dość krótkich fraz kluczowych może być nie lada wyzwaniem. Każdy chce osiągnąć jak najlepszą pozycję, a liczba miejsc jest ograniczona.

Jest wiele możliwości aby poprawić szansę na osiągnięcie wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania. Najlepszym sposobem będzie aktywne dodawanie treści związanych z Twoją działalnością. Nie chodzi oczywiście o wypisanie setki razy kluczowych fraz, a o spójność całego tekstu na dany temat (co nie znaczy że frazy kluczowe nie powinny się w nim pojawić). Oczywiście nie musimy używać tych fraz na sztywno, ponieważ algorytm Google'a rozpoznaje synonimy. Pamiętaj, Tworzysz stronę dla klientów a nie algorytmu, dlatego treść powinna być ciekawie przedstawiona, ponieważ nikt nie chce czytać ścian tekstu które nie mają sensu.